Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ 2020

Forum SPORTBIZ 2020: Konferencja (283,74 zł NETTO)

13
Kup teraz 349.00 PLN

Z zakupem pakietu "Konferencja" otrzymujesz dostęp do prelekcji 15 międzynarodowych ekspertów z zakresu zarządzania w sporcie w trzech blokach tematycznych. Wśród prelegentów Dyrektor Borussii Dortmund czy Žalgirisu Kowno.


Program Konferencji: 

Blok A: Organizacje sportowe

Droga do zostania organizacją sportową opartą na danych
 Henk Frits Verkerk - Managing Director, Sports Alliance Benelux
 Bram Molenaar - Account Executive & Email Marketeer, Sports Alliance Benelux

Strategia rozwoju organizacji sportowej
 Unė Marija Jurkštaitė - Dyrektor Biznesowy, Žalgiris Kowno i Žalgiris Arena

Marketing pokoleniowy w sporcie – jak zwiększyć swoją popularność, dane i przychody za pomocą technologii cyfrowej
 Kenny Ager - Client Services Director, WePlay

Rola fanów i nowych mediów w budowaniu międzynarodowej marki klubu na przykładzie Borussii Dortmund
 Benedikt Scholz - Head of International/Commercial & New Business, Borussia Dortmund

CRM w sporcie – Jak poprzez silniejsze relacje z kibicami napędzać rozwój komercyjny organizacji w europejskim sporcie
 Kristian Gotsch - Director EMEA, Two Circles

Blok B: Sponsorzy Sportu

Nowe trendy w sponsoringu i aktywacji projektów sponsoringowych
 Kenneth Cortsen - Co-founded the Department of Sport Management at University College of Northern Denmark (UCN)

Aktywacja projektu sponsoringowego – jak angażować kibiców w doświadczenie z marką
 Łukasz Franiak - Szef Biura Sponsoringu, Wydarzeń i CSR, Grupa LOTOS
 Seweryn Plotan - Dyrektor Zarządzający, Sponsoring Insight
 Magdalena Szozda - PR Manager, Ferrero Polska Commercial

Jak mierzyć efektywność sponsoring sportu i weryfikować skuteczność projektów
 Lars Stegelmann - Executive Vice President Commercial, Nielsen Sports & Entertainment

Wsparcie niedocenianych dyscyplin – dlaczego trzeba i warto to robić oraz wpływ pandemii koronawirusa na sponsoring sportowy – czy problem może stać się szansą?
 Katarzyna Jezierska - Head of Marketing CEE, Visa

Influencer marketing na styku sportu i gamingu
 Michał Sutryk - Junior Talent Manager, Gameset
Karolina Kałużyńska - PR Manager, Gameset

Blok C: Jednostki Samorządu Terytorialnego

Jak określić potrzeby mieszkańców wobec sportu i skutecznie je realizować w strategii rozwoju
 Michał Gradzik - Partner zarządzający, Sponsoring Insight
 Wojciech Biliński - Dyrektor Departamentu Rozwoju Społecznego i Rynku Pracy, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego

COVID-19 a rozwój sportu w miastach - efekty i adaptacje
 Dr Paweł Zembura - Institute for Sport Governance

Jak zachęcać dzieci do uprawiania sportu w dobie Internetu i ogromnej konkurencji o czas wolny młodych?
 Dr Łukasz Panfil - CEO, Akademia Sportowego Wojownika

lista materiałów:

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.

Akceptuję